Konfirmation!

Konfirmerades idag! Tack alla som kom! Betyder jättemycket. Fick bl.a. en shoppingresa till Barcelona! Drar iväg på måndag med morfar och mamma :) Skriver lite i morgon om jag hinner vad jag fick och så.
Fick bla.;
* Silvrigt halsband fran Thomas Sabor!
* klocka, Calvin Klein
* Guldhasband med kors
* extra "grejsimojs" till halsbandet
* Psalmbok
* Jättefina klipps
* Hjärthalsband
* Vitt snöhalsband
* Silvrigt halsband från Pilgrim
* tekopp!
m.m.

Skriver mer i morgon om jag hinner, måste tvätta allt från Konfirmationslägret och packa igen :P men vi höra i allafall efter Stockholm/sverigesemestern! :) Kramar Cajsa

Kommentarer
Postat av: Michelle

Snöhalsband av mig (a) ;P <3

2007-08-20 @ 22:08:01
URL: http://MichelleM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0