Fika o shopping med Agnes <3

Har fixat så jag kan ladda in bilder nu, så jag tänkte lägga in några bilder från konfalägret.

Lite fler bilder lägger jag in när jag kommer hem från Stocholm!
Och några från Barcelona;

Denhär mannen var så jäkla klockren! Utomlands finns det ju alltid människor som samlar in pengar och göra saker, typ står som en staty. Denhär mannen gjorde också det. Han står hel blix stilla och det blåser inte, så sjukt kul! Haha :)
image527
Åkte go-cart idag! Med Peppe, Ella, ellas pappa, pappa och Viktoria. Kul!

Sedan stack jag hem och vilade för jag somnade 4 igår :/ Sen stack jag ner på stan och fikade med Agnes. Fick in lite bilder nu!

"Tack för en underbar dag Agnes! Du betyder tusen. För alltid VI! <3"
Jag handlade;
- Ett aprikosfärgat, rutigt diadem från Glitter. Då; 39.50 Nu; 10!

- Lila diadem med ros från Glitter. Då; 59.50 Nu; 15!
- En blommigt diadem från Glitter. Då; 89,50 Nu; 23!
- Guldfisk från Glitter (inte för att den är fin, utan för att jag är född i fiskens tecken). Då; 99.50 Nu; 24.50
- Guldigt Halsband med pärlor från Glitter. Då; 129.00 Nu; 34
- Guldigt halsband med vita pärlor från Glitter. Då; 149.00 Nu; ca 40
- Vitt linne från Gina Tricot. 99 kronor
- Aprikosfärgad t-shirt/klänning från Gina Tricot. Då; 129.00 Nu; 64.50 (tror jag) :;P

image547

Äntligen klar med det långa inlägget! Haha (:

Agnes (v) Cajsa - tack för idag älskling <3




Kommentarer
Postat av: Michelle

Ojj va billiga saker ! :P <3

2007-07-17 @ 22:56:03
URL: http://MichelleM.blogg.se
Postat av: annelie

..
och tack för att du hört av dig nu när du är hemma i ett dygn.. ^^

2007-07-17 @ 23:57:53
URL: http://aanneliee.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar: JApp !! :D:D
Du.. Kan nt vi va typ idag lr imorgon eller nått ? (a) <3

2007-07-29 @ 12:14:55
Postat av: Elin

Haha, en sån där "förstelnad gubbe" stötte jag på i bulgarien förra sommaren, fast den var dock clown målad och jag är livrädd för clowner. Tycker såna förstelnade gubbar är läskiga :P

2007-08-06 @ 22:15:52
URL: http://tingelingeling.blogg.se
Postat av: Michelle

Cool snubbe ;P <3

2007-08-20 @ 22:05:28
URL: http://MichelleM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0