Om tävligen!

Detta är en kort sammanfattning, för ni kommer antagligen inte palla läsa det under!

Jag vill i allafall vinna mobilen därför att;
Min mobil har jag hat i 2 år, men när jag köpte den var det den äldsta som fanns. Just nu fattar jag inte riktigt varför jag valde just den äldsta.  menmen, life is life. Det sägs att en mobil håller i 4 år, men efter 1½ år började min krångla, så som att det inte alltid går att ringa när jag behöver ringa & folk kan inte alltid ringa till mig heller. Om ni undrar varför får ni fråga min mobil, för jag har ingen aning om varför... Tyvärr har stackars mobilen också utsatts för en del aggrisioner, så som har stuckit en penna rakt in i den, så högtalaren flög med, den har även fått en del flyturer upp i himlen. Väckarklockan fungerar inte heller alltid, så många morgnar vaknar jag 20 över 7 av ngn skrikande fam. medlem... Så nu när chansen äntligen kom så tar jag den.

Jag VINNER ALDRIG, jag BEHÖVER telefon.......... HJÄLPA MIG KENZA! MAKE MY X-MAS!


Kommentarer
Postat av: carro

Lycka till :)

2007-12-07 @ 10:58:21
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: The City

Good luck!

2007-12-07 @ 17:29:01
URL: http://www.thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0