Hellu!

Dålig uppdatering, jag vet :/ Jag har verkligen inte hunnit, har knappt haft tid till att sitta ner och varva ner mig inför en ny skolvecka. Dagarna går ÄCKLIGT snabbt. Det känns som det var årtionden sen sommaren men som att man inte har gjort något, det har gått sjukt snabbt. Tyckte 8;an gick snabbt, 7;an också. Men ju längre upp du kommer, ju snabbare går tiden. Jag tycker den börjar gå snabbare & snabbare. När man var lite trodde man att sommarlovet var ½ år. Att på nyår var man uppe hela natten trots man bara var uppe till 12. Det var ändå gången man fick vara uppe till 12. Snackar mer om det på nyår..

Tiden har gått så snabbt att jag inte hunnit avsluta ögontemat. Men ni fick veta lite om linsen, varför just linser o.s.v. Så det var ju bra. Nya temat är JUL! Äntligen... JA!

Som jag sagt innan ska detta hanla om julkalendern, pepperkakor, julmust, julgran o.s.v. Hahha kanske inte så mycket om julgran, julmust & pepperkakor. Men ni vet, allt som hör till julen! Speciellt Julkalendern.

Hinner inte skriva mer om temat just nu, eftersom jag måste vara härifrån om 2 minuter. Kanske 1 nu och det tar ett tag att lägga upp inlägget... Detta inlägget tog f*n hela 10 minuter att skriva :S Inte för att jag skriver söligt som en åsan eller vad det nu är... I vilket fall som helst har jag endast 1 min på  mig nu. Måste KILA :)
¨
image880
Jennifer Lopez.

TIME TO GO! ;)
nu var min datortid slut, måste ladda upp inom 40 sek, viktigt att veta ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vilken het bild på lopez :D

2007-12-03 @ 17:34:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: haha jag menar det! tack så mkt :D

2007-12-03 @ 19:26:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Estelle

ball bild!

2007-12-04 @ 17:49:02
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0