Tors, fre, lör och sön

Min kusin kom i onsdags och har inte hunnit blogga sen dess. Har haft jätteroligt med henne. I tors stack vi ner till stranden jättetidigt. Eller iallafall vid 1 tiden ;p Sen kom en kompis Elly, som jag inte har träffat på åratals :) Juliaoch Zowie var också där. Elly hängde med oss hem, på kvällen tog vi ett kvällsdopp sen  sov elly över till dan efter.

Fre- Stack vi till väla vid 1 tiden när Ellly hade stuckit hem. Jag köpte ett par svarta jeans som jag antagligen ska sy in. Sen stack vi ner till stan och där handlade jag minishort och linne med HelloKitty, även morgontofflor ;p
Sen kollade vi bara på film, har kollat på massa av filmer nu.

Lör- Vi vaknade vid 11, dåligt väder, så vi kollade bara på en massa filmer...
Vi stack ner och bada vid, 12. Sen stack vi ner och bada igen vid 13. Sen stack vi ner och tog ett kvällsdopp. Michelle sov över den natten ;p

Sön- Kusinen skulle sticka på kvällen så vi fick packa. Skulle baka äppelkaka så medans den stod i ugnen stack vi ut och sprang en liten runda. Sen kollade vi bara på film IGEN. Lämnade Emma hos mormor och morfar. Vi fixade deras dator, kopplade in ALLT o så, utan hjälp. NÖJD ;)

Ska skriva lite filmtips sen. :)

Idag blir det nog stranden. Längtar. Ha det så bra. Kramar Cajsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0