Onsdag

Sov över hos Zowie igår. Skitkul! Först flyttade vi runt i hennes källare. Vi skulle sova där senimage574. Sen skulle vi sticka till gröningen när vi träffade Darrell och Jacob. Stack till gröningen, gjorde inte ett piss, stack hem och spelade spel och kollade film. Somnade inte från 3 och vakna vid 10, trodde jag skulle få lite sömn på stranden idag, men helt plötsligt började det regna och åska, så jag stack hem, de andra också :/ Nu sitter jag pch gör vid mig, ska träffa kusin och släkten, fördelsedagskalas :p

Dagens ♥Sommaroutfit!♥;
♥ Beiget linne m. spets från H&M (trend).
♥ Vita shorts från H&M
♥ Brun väska från Friis Comapny

image578

Glöm inte tävlingen lite längre ner i bloggen, om klädersmärkena. Sluter den 11 aug, om tre dagar!


♥Tips?!♥    Alltså jag kommer absolut inte på några bra filmer, SNÄLLA, hjälp mig. Kan du några bra, så skriv är du jättesnäll.! Kramar Cajsa!

Kommentarer
Postat av: amanda

NIce tattoo
;)

2007-08-11 @ 19:38:20
URL: http://snowboarding.blogg.se
Postat av: julia

vi somnade vid 4 ;)
haha <33

2007-08-12 @ 12:43:51
URL: http://juliaohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0