Arild 2007

image580
Återträff 17/8 - 2007
Arild 2007 , minne för livet

"Stunderna i Arild har betytt mycker för mig och kommer alltid finnas kvar. Minnena är starka och fina. Arild 2007 är det bästa som någonsin har hänt mig, saknar det supermycket. Kommer aldrig glömma det 2 veckorna i Arild. Oförglömligt!"

Till alla er som ska konfirmeras;
Tycker verkligen att ni ska välja Sommarläger. Min mamma övertalade mig om att åka dig, men jag vill inte. Men då sa hon bara "du är 15 då, du klarar det".

Trodde aldrig jag skulle klara det. Var nära på att hoppa av flera gånger, men tänkte på Emma (min bästa kompis jag skulle dit med, kunde ju inte bara lämna henne i sticket).
Men när man väl var där, alla nya vänner, vänksap, kändes som en enda stor familj. 
Och idag ska vi träffa på "återträff" allihopa. Längtar som fan! <3

VÄLJ SOMMARLÄGER, det bästa!

nu ska jag till Emma, hjälpa till:) kramar Cajsa

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag var också på sommarläger och konfirmerade mig. Tyckte
precis som du, men vi hade jättekul faktiskt och så tog det bara några veckor istället för att gå en hel vinter. Jag blev tvingad till det, men tycker det är fel.Man skall ju få välja en sån sak själv tycker jag!

2007-08-17 @ 15:19:54
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Michelle

Svar: okej . .:/ Men jag tror jag vill ha den första jackan på bilden ( den från H&M) ;) <3

2007-08-17 @ 15:30:01
URL: http://MichelleM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0