VÄDRET!

image220
Åh vädret! Så himla underbart, har varit JÄTTEVARMT från fredags till idag, och det är fortfarande UNDERBART.
"Inte ett moln, så långt ögat kan nå. Inte en droppe reng, på flera dag."
Det där stämmer precis in på mitt väder här hemma just nu, synd nu bara att inte...
"Med en glass i min mun, och sandaler av plast. Går jag i solen och tänker på dig!"
... stämmer!

NU har jag faktiskt lust att gå och köpa en glass! Har faktiskt inte köpt en ända köpeglass detta året (om inte glassen jag fick av Emmas mamma räknas, kulglass med kolasås).
Eller så vill jag BAKA, verklar som om jag är
SÖTSUGEN eller vad! Haha...
Synd bara att man inte kunde vara tillräckligt söt så man slapp allt sötsug! xD
Skriver mer sen, nu ska jag ut i det underbara VÄDRET! Tjohej! Krma /cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0