SKÄMT/KOLLA LÄGET!

image267
Detta gjorde Elly redan en gång innan med någon annan, men nu skulle vi testa det och se om det va någon skillnad. Elly la sig ner och lådsades vara skadad. Förra gången Elly hade gjort det hade INGEN brytt sig, alla hade bara gått förbi. Så nu skulle vi kolla och FILMA IN! Vi såg en man komma på väg mot vårt håll, så Elly lade sig ner och jag stack iväg bakom ett träd för att börja film allt, så såg man hur han började gå runt Elly och bara stå kvar och kolla. Elly lådsades vara yr och sa;
"Aj mitt huvud, var är jag?"
Då började jag ju så klart skratta, Elly kollade hit och mannen började fatta vad som pågick, sån tur va så började han också skratta!!
Så vi stack iväg, men plötsligt skrek han till oss och frågade oss om vi ville komma med och kolla på en uggla, 2 minuter härifrån? Men vi stack in med!

TESTA DET OCH KOLLA HUR PERSONER I DIN OMGIVNING REAGERAR!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha, det ska jag prova. Är det sant? :O

2007-04-22 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0