Parfymer.


              1                                                            2                                        
Versaces parfymer lyktar otroligt gott, sött och fräscht! Sjävl har jag Versace Woman (bild 1), kom inte ihåg om den hette något mer och vad den i så fall hette. Den luktar väldigt sött, men känns ändå inte för söt, det finns något i lukten som gör att den ändå lukter fräscht. Den får CCC av 5. Bild två är Versace Bright Crystal, det är en ganska ny doft från Versace, (fick den i julklapp i år). Men den är mycket användbar, både till vardag och till kvällen. Den har någon liknande dogt som Versace Woman. Men ändå får den CCCC av 5.

                              1                                                    2
På bild 1 har vi Ralph y Ralph Laurens, den luktar jättefräsch, svårt att säga hur den luktar när man inte har luktat på den på ca 1 månad, men som sagt fräsch och användbar på många ställen, men den är nog mest användbar i skolan/jobbet. CCCC av 5. På bild två har vi Ralph Hot by Ralph Laurens, den köpte jag aldrig för jag tycker den har en för söt smak, och liknar lite min Escada parfym. CC av 5.

                       1                                          2
Bild 1 visa Escadas Rockin' RIO, en mycker söt parfym som bäst passar till sommaren. Den lutkar väldigt sött, och påminner lite lukten av blommor. Den får CCC av 5. Bild 2 (HAR EJ!) har vi Escadas Sunset Heat och Sunset Heat (for Men).

Nu kommer jag inte på men jag har några från H&M också!
Kram /Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0