Gravida hopp!

image271
Vi ville känna hur det va att bära en barn i 9 månader (gravid), så vi gick ut på gatan, mitt i natten/kvällen (vid 12 tiden) och började hoppa, ganska jobbigt måste jag säga. Sen började vi fota lite, jag och Elly tänkte bjuda på några roliga bilder. Ta inte illa upp, vi ville bara känna hur det va att vara gravid! :)
image269image270
image272
image273Jag kan ju inte påstå att det här var det bekvämaste jag någonsin har gjort. Men men. Sammanlagt vägdeJ allt vi hade stoppat på oss ca 3 kg. Jag hade på mig, En stickad tröja, en cardigan, ett linne, en kofta, en kudde, en tjocktröja och jackan! Elly hade på sig lite annat. Men det va kul, nu är man ganska slut efter att ha hoppat, så om jag någon gång blir gravid, så ska jag nog inte hoppa xD



Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, snygga bilder!

2007-04-22 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0